donderdag 9 maart 2017

Golden State verdient zijn plaats terug


Kan de Golden State nog wel winnen zonder geblesseerde basketbalster Kevin Durant?

Ondanks ik erg veel van sporten zelf hou, desondanks mijn interesse om naar sport te kijken op televisie. Voor een voetbalwedstrijd of een wielerwedstrijd krig je me niet voor de tv, maar wél als het basketbal is. Jammer genoeg is dat niet zo populair in België en kijk ik meestal livestreams via mijn computer. Mijn favoriete team, de Warriors en ook wel de Golden State genoemd, stonden onlangs in de krant en dat met positief nieuws!
Eén van de beste spelers Kevin Durant kon al even geen wedstrijden meer meedoen wegens blessure. Het gemis van deze speler werd snel duidelijk toen we al twee nederlagen hadden gehaald. Maar maandag hebben ze er verandering in gemaakt tegen de New York Knicks. Ze wonnen 105-112. Ondanks deze minder betere prestaties behoudt Golden State voorlopig nog steeds het beste gemiddelde van alle NBA-teams. 





Bron: De Metro

2 opmerkingen:

  1. Hier kan ik echt niet over meespreken Astrid. Buiten de lokale basketball matchen van Bonheiden ben ik een echte leek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog is gevarieerd Astrid. Je schrijft in je excel bestand dat Newsmonkey een onafhankelijke krant is. Dit moet je nog snel even verbeteren naar de juiste benaming.

    BeantwoordenVerwijderen