donderdag 26 januari 2017

Was dit de laatste goede Star Wars film?


'The Last Jedi' is officieel de nieuwe naam voor de VIII Star Wars film waar we al maanden op wachten. Luiheid of over nagedacht? Door de grote ophef rond deze film, die 15 december dit jaar zal uitkomen, lagen de verwachtingen enorm hoog. De fans zaten vol spanning uit te kijken naar de release van de titel. Ik ben samen met mijn vriend opgebleven en onze meningen waren verschillend. Ook tussen de fans. Enkele vinden het perfect passen, maar sommigen zijn een beetje teleurgesteld. 
De naam werd maandag nacht bekend gemaakt. Ondertussen hebben al enkele acteurs gereageerd op deze aankondiging. Ik ben het eens met Mark Hamill, beter bekend als Luke Skywalker. Hij zei: 'Het is erg eenvoudig en minimalistisch. Dat vind ik leuk.' Ik moet toegeven dat al die spanning een beetje overdreven was en ik kan er goed inkomen dat deze simpele naam dan wat tegenvalt. Maar hij past in de serie en dat is wat telt. 
Twee jaar geleden was ik net iets enthousiaser over de naam 'The Force Awakens'. En de film is me dan ook zeer positief bevallen

1 opmerking:

  1. Weergavenaam = Nick name *
    Blogprofiel *
    Profielnaam: eigennaam *
    Profiel: inleidende tekst *
    Foto: klasfoto *
    Titel *
    Vraag *
    Reflectie *
    Foto *
    Bron Steeds de link naar je bron weergeven!
    Hoofdletters/kleine letters *
    Leestekens *
    Alinea’s Zorg voor witruimte tussen je alinea’s
    Uniformiteit *
    Andere
    Score 8,5/10

    BeantwoordenVerwijderen